Hodnoty předstihu, odtrhu a žárovek

Typ Zapalování Odtrh (mm) Předstih (mm) Přední žárovka Zadní žárovka
Jawa 550 alternátor 6V, 20W 0,45 2,8 – 3,1 6V,15/15 W 6V, 5W
Jawa 555 alternátor 6V, 20W 0,45 2,8 – 3,1 6V,15/15 W 6V, 5W
Jawa 05 alternátor 6V, 20W / později 3 cívkový 6V, 20W 0,45 2,3 – 2,6 6V,15/15 W 6V, 5W
Jawa 20, 21, 23 3 cívkový alternátor 6V, 20W 0,45 1,6 – 1,9 6V,15/15 W 6V, 5W
Jawa 23A, 220.100, 221.100, 223.200 3 cívkový alternátor 6V, 30W 0,45 1,6 – 1,9 6V,25/25W 6V, 5W
Jawa 551 Jawetta, Jaweta Sport 2 cívkový alternátor 6V, 18W 0,40 2,8 – 3,1 6V,15/15 W 12V, 0,25A
Stadion S11, S22 2 cívkový alternátor 6V, 18W 0,40 2,8 – 3,1 6V,15/15 W 12V, 0,25A

Zpět

Anonymní
 
28. únor 2011   #1

Zdarec, mam problem.... mam pionyra a zadní svetla sviti hodne a predni skoro vubec... je to spatna civka neboi neco jenyho... diky ta rady

adam jawa 20
 
2. březen 2011   #2

nějakým zpásobem jde do zadního světla více proudu ...jestli maš motocikl starší než 1975 tak budeš mít problém v paralerním zapojením...pokud do roku 1975 tak bude špatě něco v přepínači světel..podívej se na EL schéma a zapřemýšlej určitě na to přideš..

Anonymní
 
12. červenec 2011   #3

nebo dej dozadu silnější žárovku a předek ti bude svítit víc

Lukáš Dvořák lukin.dvorak(zavinac)volny.cz
 
27. červenec 2011   #4

zdravím.. mam takovej problem.. na mustangovi mě nesvítí světla. žárovky jsou dobrou všechny spoje taky když to prosvítím všecko je v pořadku.. ale prostě mi to nevyrábí proud.. i ty 2 cívky jsem vyměnoval a furt to nevyrábí proud do světel.. envíte co s tim mam udělat? děkuju za radu.

Anonymní vreznicek(zavinac)seznam.cz
 
21. říjen 2011   #5

mam problem koupil jsem novou žárovku na pionyra 6V/15W a svítí to nějak divně tak jsem tam skusil dát tu starou a ta svítila o dos lépe pak jsem na obě dvě kouknul a ta nová má ty vlákna více vzadu proto to svítí nějak divně budto mě prodal něvakou jinou nebo nevim.tak mi poraďte prosim??

Vašek
 
2. listopad 2011   #6

Prosím jakej je předstih u stadionka?? Předem děkuji

25. únor 2012   #7

muže bit 12 voltu civka do pionyru ?

milan milhaus.havlik(zavinac)seznam.cz
 
19. červenec 2012   #8

zdravim mam problem se zapalovanim na jawa 05 nejde jiskara civka je vymenena a zapalovani je nove nevim proc ale nejde

Martin Martinhery(zavinac)email.cz
 
27. červenec 2012   #9

Dobry den,prosim o radu svicka dava pouze malou jiskru vse je jak ma byt akorat mam pina 05 a zapalko s 20 a tam mi nevleze zapalovaci civka do dolni pozice jak ma byt tak ji mam nahore nekde pisou ze na usporadani zalezi.Ale nechce to pouze novou?dekuji S pozdravem Martin Harnol

marek mar.honek(zavinac)gmail.com
 
30. srpen 2012   #10

zdravim, mam otazku ohledne 30W alternatoru na mustafovi. ty 2 spojene civky jsou propojene paralelne nebo seriove? podle me.by meli byt paralelne (protoze jsou stejne jako na 20W zapalku a tam jsou na 6V, tady jsou pouze spojene a zarovky jsou taky na 6V) ale podle toho ze jsou spojeny jednim vodicem a jedna je ukostrena a druha vede do prepinace to vypada ze jsou spis seriove. a dalsi orazka jen doplnujici, jakej ma duvod ukostreni zadniho svetla prez to vlakno predniho svetla ktery prave nema svitit? vdyd se na tom vlakne odboura cast napeti a zadni svetlo pak nedostava celych 6V...

marek mar.honek(zavinac)gmail.com
 
30. srpen 2012   #11

ok, beru zpet to o tom altiku, rozdelal jsem ho a zjistil jak to je (paralelne). ted me uz zajima jen to zapojeni zadnih) svetla...

Pavel pajdos1(zavinac)seznam.cz
 
27. říjen 2012   #12

Zdravím vás, mám dotaz. V manuálu od pincka (typ 20) je předstih psaný 1,2-1,6 mm a odtrh 0,4mm. Tady je psaný předstih 1,6-1,9mm a odtrh 0,45mm. Co je tedy správně? Su z teho jelen teď.. Díky, Pavel

SMK jozef1347(zavinac)azet.sk
 
23. květen 2013   #13

Mam jawu 23 mustang je to pomali ako vystavni kusok ale mam problem nechce dobre tahat do kopca a už vobec nie na dvojke mohli by ste my stim poradit dakujem a chcel by som vediet ešte že ked kopem klukovkou tak občas to chitne a niekedi vobec nie vždi ta klukovka richlo spadne dole ked ju kopnem dakujem

Anonymní
 
13. duben   #14

Všade tu píšu o nejakom cigaretovom papierku ale nikto to nevysvetlí, o čo vlastne ide a to ma štve pretože ja som tak nastavoval zapaľovanie pred tridsiatimi rokmi a nie traz v dobe počitačov.Dé sa oveľa jednoduchšie a podotýkam presnejšie nastavenie pioniera- teda zapaľovania.Cigaretovýá papierik vôbec nepoužívam je to pre amatérov. Apropo,--Ako môžeš vedieť kedy ten "cigaretový"papierik ti prechádza tak akurát""

michal
 
13. duben   #15

Samozrejme, to neznamená že ktomu používam "počitač" ,- zase až tak by som to nepreháňal. Za tie roky, som si tú piplačiu prácu ktorá neraz končila nepresnosťou, zjednodušil, a urobil k tomu dosť jednoduché prípravky .Tak že nepoužívam ani papierik, ani šubléru, a motor nastavím ako vo výrobní.

Vložit komentář:
Jméno   Web
 
Text
Nejsem robot
Nejsem člověk
:-) :-( :-/ :-| :-p -> ??? !!! lol :-[ hmmm ;-) :-D :-B :'( grrr
Copyright © 2003-2010 Jawa 50 (v5.0) | All Rights Reserved