Sdílej:
Historie značky Jawa
Autor: Ladislav Ševčík („Pajka“)
aktualizováno: 18.8.2016
Čísla strojů motorových vozidel JAWA
Vydáno 13.5.1946
TYP | Rok výroby | Čísla Strojů | Počet strojů | Serie | Poznámka |
1937 | 0001 – 5000 | 5 000 | 1 | č. v. 98 000 – 99 999 | |
Robot | 1938 | 5001 – 8000 | 3 000 | 2 | |
100 cm3 | 1939 | 8001 – 9000 | 1 000 | 3 | |
1940–1946 | 9001 – 12000 | 3 000 | 4 | ||
1932 | l3686 – l4246 | 500 | 1 | č. v. 61 000 – 66 000 ß karburátor Villiers | |
1932 | 21001 – 22020 | 1 020 | 2 | ||
1933 | 31001 – 34100 | 3 100 | 3 | ||
1933 | 34186–34199, 34500–46599 | 2 114 | 4 | Lidový | |
1933 | S.34200–34499 S.36600–37199 | 900 | 4 | Standard-Special | |
1934 | 37200 – 38299 | 1 100 | 5 | Lidový | |
175 cm3 | 1934 | S.38300 – 39199 | 900 | 5 | Standard-Special |
1935/6 | 39200 – 40800 | 1 600 | 6 | Lidový – jeden výfuk | |
1935/6 | S.45001 – 46400 | 1 400 | 7 | Standard-Special | |
1936/7 | 40901 – 41900 | 1 000 | 8 | Lidový | |
1936/7 | S.46501 – 47500 | 1 000 | 9 | Standard-Special | |
1936/7 | 41901 – 42900 | 1 000 | 10 | Lidový | |
1936/7 | S.47501 – 48500 | 1 000 | 11 | Standard-Special | |
1937/8 | 42901 – 44307 | 1 407 | 12 | Lidový | |
1937/8 | S.48501 – 51000 | 2 494 | 13 | Standard-Special, nové výfuky | |
1939 | 44308 – 44807 | 2 000 | 14 | Lidový | |
55001 – 56500 | |||||
1939 | S.51001 – 52000 | 1 000 | 15 | Standard-Special | |
1939/40 | S.52001 – 53000 | 1 000 | 16 | St.-Sp. od č. 52051 do 53000 karb. Amal-Fischer | |
1939–1946 | S.56501 – 59501 | 3 000 | 17 | Standard-Special – karburátor Grätzin | |
175 cm3 | 1945–1946 | 54001 – 54050 | 50 | 2 | |
dvojité řízení | |||||
1935 | 70001 – 71000 | 1 000 | 1 | č.v. 67 100 – 69 900 karburátor Zenith | |
1935/6 | 71001 – 72000 | 1 000 | 2 | karburátor Amal | |
1935/6 | 72001 – 73000 | 1 000 | 3 | ||
1936/7 | 73001 – 74000 | 1 000 | 4 | ||
250 cm3 | 1937 | 74001 – 75000 | 1 000 | 5 | |
1937/8 | 75001 – 76000 | 1 000 | 6 | ||
1938 | 76001 – 78000 | 2 000 | 7 | ||
1939 | 78001 – 80000 | 2 000 | 8 | ||
1939 | 86001 – 87000 | 1 000 | 9 | od č. 86001 karburátor Grätzin | |
1940–1946 | 87001 – 90000 | 3 000 | 10 | ||
250 cm3 | 1939 | 1 – 1000 | 1 000 | 1 | od č.1–68 karb. Amal, od č. 69–1000 karb. Grätzin |
Duplex Blok | č.v. 56 000 – 59 900 | ||||
250 cm3 Blok | 1946 | č.v. 11 … (10 … ) | |||
1934 | 80001 – 81000 | 1 000 | 1 | SV, karburátor Amal | |
1935/6 | 81001 – 82004 | 1 004 | 2 | SV | |
1935/6 | 82101 – 82600 | 500 | OHV | ||
350 cm3 | 1938 | 82601 – 83100 | 500 | 3 | OHV |
1939 | 83101 – 83800 | 700 | 4 | OHV | |
1940–1946 | 83801 – 84800 | 1 000 | 5 | OHV – od č. 83801 karburátor Grätzin | |
1929 | 100 – 358 | 258 | č.v. 1 – 10 300 | ||
500 cm3 OHV | 1929/30 | 1001 – 1612 | 612 | ||
kardan | 1931 | 1613 – 1759 | 146 | ||
1937/8 | 7001 – 8200 | 1 200 | 1 | čís. 7781 – 8189, 1002 vojenské vozy | |
Auto Minor | 1938/9 | 8201 – 8700 | 500 | 2 | č.v. 80 000 – 85 000 |
600 cm3 | 1940 | 8707 – 9300 | 500 | 3 | vynecháno č. 9014 – 9100 ? |
1940 – 1946 | 9301 – 9800 | 500 | 4 | ||
1933 | 5006 – 5500 | 500 | 1 | č.v. 71 000 – 78 000 | |
Auto 700 cm3 | 1934 | 5551 – 6052 | 502 | ||